mandag den 23. april 2012

nekrofili

En god ven fra Medieskolerne ringede søndag og spurgte, om jeg mon havde lyst til at spille charmerende, ung og... nåja, nekrofil læge i hans kommende kortfilmsprojekt. Kommende i den forstand, at filmen skulle optages i dag, mandag! 
Kort varsel, men hvis ikke til en kortfilm, hvornår så? Jeg står naturligvis altid på spring for en god rolle, og især en forstyrret én af slagsen. PT sidder jeg med vabler i håndfladen efter at have hevet obduktionsbordet frem og tilbage, take efter take. Men jeg ofrer mig gerne, og jeg er sikker på, det bliver en god og flot lille film! ↓


April måned har været tilegnet danske genrefilm ovre på Sørensens Exploitation Cinema Proudly Presents. Jeg har fået udgivet mit første interview, haft lejlighed til at gense og anmelde den svært opdrivelig horror-perle 'Farligt Venskab' med Ulf Pilgaard i hovedrollen og for det ikke skal være løgn rundes temamåneden af den 29. april med premieren på den zombiefilm, jeg var med til at indspille sidste sommer. Apropos Ulf Pilgaard kan man lige nu fange min kollega, Mark S. Svenssons anmeldelse af den måske bedste danske genrefilm nogensinde; 'Nattevagten'
Og det var jo egentlig også apropos "nekrofili"! ↓


Vi slutter i det nostalgiske hjørne med en syv år gammel optagelse fra det første af Jesper Paakjærs og mine efterhånden utallige shows på vores kære Morsø Gymnasium. Når Jesper og jeg spiller sammen, kalder vi os for nemheds skyld bare Jesper P. Hvis du tør, kan du klikke på billedet og høre vores kærlighedssang til den smukke, men stille, blege og ildelugtende pige; Pernille.
Den opmærksomme læser vil bemærke en storsmilende Blåmejse nederst i venstre hjørne! ↓

Ingen kommentarer:

Send en kommentar